dinsdag 26 november 2013

Secret Santa 2013

Afgelopen zondag heb ik de link gekregen van de persoon die ik dit jaar mag verrassen met Secret Santa. Ik ga natuurlijk niet verklappen wie het is, dat blijft nog even geheim.

We moesten allemaal een moodboard maken om een beetje te schetsen wat we leuk vinden. Ik heb de mijn met Pinterest gemaakt: www.pinterest.com/kloske/secret-santa/



Het is de bedoeling dat de persoon die je door het lot toegewezen hebt gekregen verrast met een cadeautje van 10,00. Dat kan zelf gemaakt zijn, maar hoeft niet.

Ik ben benieuwd wie er allemaal nog meer meedoen en wat Santa door de bus laat vallen! Ik kan alvast wat leuks gaan bedenken voor mijn 'slachtoffer'!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige Pinterestboard! Daar moet diegene die jou heeft toch wel iets leuks voor kunnen bedenken! Succes met het zoeken/maken voor een kadootje voor jou slachtoffer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dit concept hè? Ook ik doe dit jaar weer mee. Makkelijk vind ik het niet, maar wel ontzettend leuk om te doen en te krijgen. Ben benieuwd wat jij gaat geven en krijgen ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!