zaterdag 2 november 2013

Heerlijk creaBH bezig geweest

Zoals jullie al hebben kunnen lezen, heb ik een leuke creatieve uitdaging gehad de afgelopen tijd. Ik ben druk in de weer geweest met verschillende wedstrijdoutfits voor Sonja, voor haar bodybuild wedstrijd aankomende zondag. Naast deze proefbikini, heb ik drie outfits gemaakt van mooie glimstof van Kantje Boord


Hier heb je al kunnen lezen hoe ik de spaghettibandjes heb gemaakt, een supermethode moet ik zeggen! Ik heb de bandjes bij deze twee topjes nog dunner kunnen maken (van 2 cm brede stof, inclusief naad) door een 'keerpen' te gebruiken.
Je moet even de slag te pakken krijgen, je moet de pen er in een vloeiende beweging doorheen trekken, anders zit je met een half gekeerd bandje dat je nooit meer gekeerd krijgt.
Middenvoor heb ik extra een stukje bikinielastiek meegestikt voor de stevigheid:
En zo ziet het eindersultaat eruit, voorzien van hotfix:
Uiteindelijk heeft Sonja samen met haar personal trainer Jenny besloten de setjes niet te dragen op het podium morgen. De top zit perfect, maar het broekje zit nog niet 100%. Deze stof is vrij stug door de metallic opdruk en beweegt daarom niet vloeiend genoeg mee met de poses. En ja, alles voor het eindresultaat, als je een jaar keihard aan het trainen bent, dan moet alles 110% perfect zijn. We gaan gewoon verder sleutelen aan perfecte patroon met de perfecte stof voor de volgende wedstrijd. Het was al super leerzaam om dit te doen, we gaan gewoon nog even verder. Sonja staat morgen wel nog met een andere creatie van mij op het podium, die houden we nog even geheim!

6 opmerkingen:

  1. Schitterende setjes! Jammer dat de stof niet helemaal deed wat ie moest doen. Bij een volgend stofje komt dat vast goed. Volgend jaar staat ze zeker met een creatie van jou op het podium! Maar deze keer maakt ze zeker ook de blits! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bling-bling, jammer dat het op het podium niet de juiste uitwerking heeft. Ben benieuwd naar de creatie die wel gedragen wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een setjes. Jammer dat het nog niet helemaal voldeed aan de verwachtingen. Maar dat komt voor de volgende keer vast goed.

    NEeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze gezien en vind ze erg mooi jammer dat ze het niet tijdens de wedstrijd.
    Hoop dat je er met het broekje uit gaat komen maar denk dat het wel gaat lukken.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi gedaan hoor .Jammer dat ze het niet aan kan . gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!