zaterdag 16 april 2011

Schoenen

Dat ik van schoenen houd, zal je al wel eens opgevallen zijn. Ik ben ook nog steeds helemaal blij met mijn Geert Slaats enkellaarsjes.

Nu blijkt dat je ook workshops op het gebied van schoenen maken kunt volgen kwam ik van de week achter op het Forum Zelf Lingerie Maken. Een van de creatieve dames daar heeft haar eigen pumps gemaakt (echt prachtig!!). Ze heeft een cursus gedaan bij Mijn Stoute Schoenen in Amsterdam. Ik ben echt zwaar onder de indruk van de prachtige pumps die Jina daar gemaakt heeft!

Op het forum werd ook de Lingerielaars van Rachel van Wonderlaars.nl genoemd. Zij maakt ook al van die prachtige laarzen in verschillende ontwerpen!

Ik kan echt enorm genieten van al dit soort mooie creativiteit. Een workshop zelf schoenen maken staat dus inmiddels ook op mijn lijstje. Misschien moet ik maar eens gaan sparen voor een jaar sabbatical!

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie schoenen!

    Ben alleen bang dat je aan één jaar niet genoeg hebt!

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, Jos, dat lijkt me toch ook zo fantastisch om te leren. Zelf je eigen laarzen maken. Zullen we tijd gaan inkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou eigen schoenen zijn werkelijk prachtig, erg leuk met die grote ringen zo waar de veters doorheen gan.

    En zelf schoenen maken lijkt me zoo super, dan heb ik tenminste ook eens apparte PASSENDE schoenen, als er een in de buurt was ging ik accuut

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!