donderdag 28 april 2011

Het huwelijk

Ik zit ziek thuis met een mega verkoudheid en een enorm dikke keel en verhoging, baal baal (lang leve de airco en de ramen tegen elkaar open tijdens het mooie weer van de afgelopen tijd). Maar ja, uitzieken moet wel, anders zit ik zo weer thuis. Afspraken op het werk zijn afgezegd en ik lig op bed en op de bank onder een dekbed.

CupcakesK&W

Ik zou ‘het huwelijk’ niet kunnen zien morgen vanwege werkafspraken, maar nu ik toch op de bank lig, ga ik morgen natuurlijk wel kijken.Ten tijde van het huwelijk van Charles en Diana keken er wereldwijd zo’n 750 miljoen mensen begreep ik, benieuwd hoeveel het er nu zijn, zeker ook met alle nieuwe media die we tot onze beschikking hebben. Ach, een sprookje op z’n tijd doet een mens goed, niet waar :-)

4 opmerkingen:

  1. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel en kun je toch kijken naar "het huwelijk".

    Beterschap en veel plezier bij het kijken morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap en veel kijkplezier. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel beterschap en kijkplezier Jos!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap, ziek maar lekker uit.
    Ik had het vorige week ook te pakken. Loop nog steeds te snotteren.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!