vrijdag 8 april 2011

Creatief bezig zijn

Wat kan je toch een leuke vriendschappen en contacten overhouden aan het wereldwijde web! Vorige week heb ik lekker een dadje vrij genomen om samen met Tialda weer eens ouderwets te gaan tekenen volgens de methode van Bella Hendriks (inclusief lekker eten & snoepen en natuurlijk veel kletsen, haha). We kennen elkaar van het Forum Zelf Lingerie Maken en zien elkaar regelmatig 'In Real Life'. Het bh patroon ligt geknipt klaar, maar door mijn drukke baan ben ik er nog niet aan toegekomen om 'm ook echt te maken.
Morgen heb ik weer zo'n creatieve dag, ook via het www. We gaan dan samen met Peliroja, MCE fashion, Tialda en Ineke volgens de HCH methode lingerie leren tekenen! Ik had de cursusmap al even in huis, maar zo met elkaar aan de slag is natuurlijk heel leerzaam en bovendien gezellig!

Ik ben nogal snel afgeleid en vind zoveel leuk, maar na morgen wil ik toch een keuze gaan maken in welke tekenmethode ik me verder ga bekwamen. Ik ga mijn energie en focus dan daar proberen op te richten. Dat zal nog lastig genoeg worden, mezelf kennende.

7 opmerkingen:

  1. Veel plezier morgen, zo krijg je het tekenen wel onder de knie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dit berichtje!
    Morgen weer leuk met zijn allen aan de slag! Ben benieuwd naar de HCH methode... weer leuk om even aan een andere methode te snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zullen vast schik gehad hebben. :-)
    Jos, ik kan ook geen besluit nemen, welke tekenmethode me het beste ligt. Ik vind dat er overal wel iets uit te halen is.
    Is toch heerlijk om meerdere technieken te kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil inderdaad ook overal wat uit halen, maar wil 1 methode echt GOED beheersen en nu is het van alles een beetje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee om samen aan de slag te gaan
    Quickie(Marieke)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!