donderdag 4 april 2013

Leuke lapswap (en giveaway)

Op facebook zag ik een leuke giveaway van voorbij komen bij MaMarieke, wie wil dit nu niet winnen:
En nou niet allemaal meedoen, dan maak ik minder kans haha. Gisteravond op weg terug van naailes ontstond ook een leuk idee voor een eigen k(r)oningsdag creatie in me op....morgen even wat stof halen denk ik :-)

MaMarieke organiseert ook een leuke lapswap. Stuur vier katoenen lapjes op van 50 bij 50 en dan krijg je vier anderen terug.

Een stofje dat ik zeker NIET weg zal geven, is het stofje dat vandaag met de post kwam...Ik kon deze toch niet laten liggen bij de Stoffenkraam.nl?
Nog een dagje werken en dan lekker weekend, naaimachine, here I come!

3 opmerkingen:

  1. juist een gekeken op haar blogje, leuk stofke kocht je. Hier pas in mei stoffenspektakel. Dan zal ik weer de portemonnee opentrekken... hahahaha,
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee....dat kon je echt niet laten liggen...ook al moet je nu kiezen tussen het kolenhok of billenkoek..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Jos voor de tip van de lapswap, ik ga mij gelijk aanmelden :) Groetjes Marion.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!