zaterdag 6 april 2013

Eindelijk weer eens een giveaway!


Hehe, eindelijk weer een give away hier op mijn blog!
Ik ben weer lekker bezig met mijn naaimachine de laatste tijd, ik heb bijna 200 volgers en wat is nou leuker dan anderen blij maken?
Wil je kans maken op een van deze twee dinghoezen (lees hier wat een 'dinghoes' is), laat hieronder dan een berichtje achter. Leuk als je volger bent van mijn blog of de Kloske! Facebook pagina, maar dat hoeft niet. Geef in je berichtje aan of je voor de 'schoenen' gaat of voor de 'fournituren'.
Het formaat is ca 16x11cm.
 
Zondag 21 april trek ik twee winnaars!


het stofje met de schoenen komt bij de stoffenkraam.nl vandaan en de fournituren bij sewfreshfabrics.com

De uitslag vind je hier

49 opmerkingen:

  1. En het stofje kocht je pas gisteren... Mooi, ik ding heel graag mee voor de schoenen dinghoes! Linkje gezet en gedeeld op FB ;-)
    Groetjes Sofie (Fie bakt, haakt en naait)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhm, kiezen? Ik vind ze alletwee geweldig! Maar als 't moet......die met de fournituren. Snelle Jelle, die schoenenstof heb je net! Hij is nig warm. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk !! Ik doe graag mee voor het schoenen tasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik waag graag een gokje :D Ik vind ze allebei geweldig, maar ga toch maar voor de fournituren. Maar alleen omdat je moet kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe zeer graag mee voor de fourniturenversie... leuk voor onderweg naar de stikclub

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jos, die schoenen. Prachtig, dus als je het dingen hoesje kwijt wil. Ik zie dat je mamarieke volgt, dat Marieke is de vrouw van een neef van ons :-). Leuk te zien dat jullie crea's elkaar gevonden hebben. Succes met je give away actie. Grt José

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt de dinghoes gewonnen Jose, kan je me zsm je adresgegevens mailen, dan stuur ik m naar je op!

      Verwijderen
  7. Oh, wat zijn ze leuk! Ik doe graag mee voor de fourniturenversie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn heel leuk. En het is inderdaad heel moeilijk om te kiezen. Ik doe heel graag mee en ga voor de Hakschoentjes.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je vandaag lekker achter de machien bezig geweest! Fijn! En geweldig leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee! Moeilijke keuze wel, maar ik ga voor de fournituren gaan hoewel ik (zoals zovelen) een schoenenmadam ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ze zijn leuk, ik doe heel graag mee voor de fournituren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na de "dinghoes"-uitleg gelezen te hebben, doe ik graag mee :-)
    Ik kies voor die met de fournituren, heb niet zoveel met de hoge-hakken-schoenen, platte-schoenen-drager als ik ben.
    Bedankt voor de kans, groet van Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor mij graag een kloske van Joske! Ik kies de high heels!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik doe graag mee! En ik laat me dan verrassen, kan niet jiezen, ze zijn beiden zoooooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeps typfoutje.... Kiezen bedoel ik dus hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel knap gedaan zeg! Ik doe mee voor de fournituren...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wat leuk!! Ik vind die van de foutnituren helemaal super!!! (maar die andere is ook leuk :)

    Groetjes Renske
    http://renskecreatief.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat het weer goed gaat en je weer lekker kan hobbyen. Ik vind ze allebei heel erg gaaf ben ook gelijk ff wezen kijken op facebook en mij gelijk aangemeld. Ik wil graag meedoen en zou gaan voor de fournituren.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind ze allebei leuk, dus het maakt niet uit welk dinghoes mijn richting zou uitkomen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze beide prachtig, maar waar haal je die prachtige stofjes vandaan?
    Succes met de loting!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk zo'n productieve bui :-). En dan komen er ook zulke leuke resultaten. Je dinghoes blijft leuk en wat en geweldige stofjes heb je deze keer gebruikt! Vind ze beide leuk, maar als iknaar mezelf kijk, kies ik voor de fournituren-uitvoering.

    Groetjes,

    Minke :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo, dat is nog 's snel zeg. Volgens mij heb je de turbo aan. Heel graag doe ik mee met je give-away. Maar ik kan niet kiezen hoor.....vindt ze allebeide errug leuk!! Maar goed, als ik dan moet kiezen doe dan maar de fourniturenhoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik ben super fan van de fournituren dinghoes!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Volgens mij heb ik toen gevraagd wat een dinghoes was.Ik weet het nu....maar als je op de link klikt, kom je niet bij de verklaring uit. Wel over de naam....maar niet waar het voor gebruikt word!!
    Leuke stofjes...had ze op FB bij de Soffenkraam gezien!! leuk!


    Fijne zondag!

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Moeilijke keuze, maar ik zou voor de schoenen gaan!
    Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke stofjes! Als ik mag kiezen....dan de fournituren! Leuk om naaispulletjes in op te bergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, ik maak graag een kansje! Wat een gezellige stofjes, ik weet bijna wel 1000 dingen voor zo'n hoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hai, wat een prachtige "dingenhoezen"( alleen die naam is al geweldig!)ik vind de hoes met de fournituren echt geweldig!Zonde om alleen mijn naaispulletjes in op te bergen..denk dat ik hem zal gebruiken voor in mijn handtas als handig dingenhoesje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. o wat leuk

    ik doe graag mee en dan voor de fournituren variant

    en ben volger geworden super leuk blog

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een dinghoes, dat is nieuw voor mij! Wel een leuke naam trouwens.
    Ik ding graag mee naar die met het fourniturenstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die dinghoezen zijn super!
    Ik doe graag mee voor de schoenen-versie ! (btw, wat een moeilijke keuze!)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Jos, ik volg je al een hele tijd misschien wil je dinghoesje fournituur aan mij kwijt. Jouw stofkeuze vind ik geweldig. Creatieve groet Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super tasjes en alletwee schitterende stofjes. Ik zie ze beide graag, maar als het echt moet, kies ik voor de fournituren.

    Bij mij loopt er momenteel ook een giveaway:

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    Le Thé Dachshund Grey est arrivé!
    Limited Edition.
    (what else?)
    Bij 101 volgers gaan de handgemaakte theezakjes in poederpastelstoffen Dachshund Grey Special Edition de deur uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke giveaway.
    Ik vind allebei de dinghoezen super, als ik win laat ik me graag verrassen.
    groetjes. klara

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een gave giveaway! Ik ben helemaal weg van het pump-dingenzakje. Geweldige stof!
    Groet, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ah, leuk! Ik zag het stofje met fournituren en vond die direct heel leuk. Ik had nog niet gezien dat het om een give-away gaat, dat is natuurlijk helemaal leuk! Ik doe graag mee en ga dan dus voor de fournituren! Kan ik mooi wat naaispulletjes in opbergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke give away zeg! Zullen we een dealtje sluiten ;) Jij wint de mijne, ik de jouwe? ;) Dat fourniturenstofje vind ik echt geweldig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat 'n grappige naam: een dinghoes, tof gevonden! Aangezien ik ook niks met hoge hakken heb, (ben op platte schoenen met m'n 1,80m sowieso al een stuk groter dan echtgenoot) ding ik mee naar het founiturentasje ;)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Jos,
    Wat heb je die hoesjes leuk gemaakt en van wat een toffe stofjes!
    Ik wil er wel graag eentje winnen hoor. Maakt me eigenlijk niet uit welke, dus doe maar degene waarbij ik de meeste kans maak. ;-)
    Ik zet een link op mijn blog.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. hello, can I join in? I like both, but I go for the supplies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik vind het schoenenhoesje geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super leuk gemaakt, alle twee. Maar het tasje met de fournituren vind ik net iets leuker. Ze zien er allebei erg vintage uit vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!