dinsdag 30 april 2013

Historisch moment!

Het is vandaag natuurlijk een historisch moment, de abdicatie van koningin Beatrix!

Had ik net vorig jaar een tshirt met Bea erop gemaakt met hotfix...ik kan 'm vandaag nog een keer dragen in ieder geval en daarna bewaren tot 'ie veel geld waard is, haha.
Ik wil een knalblauw jasje erop dragen, maar dat lijkt me toch wat koud. Dus bedacht ik net, nog even een sjaal in bijpassende kleuren maken! Kan mooi tussen de abdicatie plechtigheid en de officiële inhuldiging.

Ik heb nog oranje tricot op voorraad en daar bedacht ik toen kant bij, ooit gezien en onthouden van deze Infinity scarf die ik gezien had op Urban Threads:
Tja, waarom dan niet rood, wit en blauw kant!


En dit is het eindresultaat

Nog even de inhuldiging af kijken en dan naar buiten!
(Wat een prachtige jurk van Maxima trouwens!)
Fijne dag iedereen verder,

4 opmerkingen:

  1. Jij kwam mooi voor de dag op Kronings- of moet ik Koningsdag, zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sjaal, die kan je gerust iedere dag wel dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke sjaal, ik hoop dat je er veel plezier vanhebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!