zondag 8 april 2012

Nog een boxer!

Dit zijn van die leuke feel-good-projecten die relatief weinig tijd kosten en wel meteen resultaat geven, dat geeft je energie! Gisteren de zoompjes in dit shirt gezet en toen ik daarmee bezig was, bedacht ik me dat ik nog stof over had hiervan destijds. Het is een heerlijk zachte tricot en dus ook geschikt voor een boxer voor Jan.
Bij de twee boxer heb ik een tweelingnaald gebruikt om de band af te werken, maar dat stiksel is niet stevig genoeg. Ik heb op het lingerieforum om raad gevraagd en Tialda kwam met de tip om bijv. steek 15 van Pfaff eens te proberen. Nou, dat was een goede tip. Het stiksel is lekker rekbaar, maar aan de voor en achterkant gelijk en de stof zit er dus mooi tussen.

Bij deze boxer heb ik de bovenrand 2 cm verhoogd, dat vind Jan toch wat lekkerder zitten. Leuk om zo steeds een stukje dichter bij het ultieme boxerpatroon te komen voor hem!

4 opmerkingen:

  1. Jaaaaa en het is weer een mooie geworden!! fijn dat met deze steek je wel het elastiek beter aan kan zetten. Zo ontdek je je de mogelijkheden van je machien ook nog eens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. va va voom......
    Jij hebt er lekker de vaart in.....
    Gaaf stofje voor een boxer.
    Mooi stiksel is dit voor de rand.
    Eens kijken of ik ook zoiets op mijn machine heb zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker de vaart er in hoor je brengt me op een idee met deze boxer. Ook hier is nog een restej van deze stof. Vind hem erg leuk en ook de steek voor het elastiek is mooi zo. Op naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe boxer is dit geworden en wat een bezige bij ben jij!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!