donderdag 19 maart 2015

Sweetheart

Met mijn nieuwe figuur kan ik naar heel andere patronen kijken en kan ik zo wie zo in de 'gewone' maten patronen kijken in de bladen. Poosje geleden kwam ik deze jurk tegen, met een leuke sweetheart neklijn. Ik ben zo wie zo van de jurkjes tegenwoordig ;-)
jurk knipmode 12.2014
Het leek me een mooi basispatroon dat met verschillende stoffen meteen weer anders zal ogen.
Tijdens de Alles-behalve-corsetten-dag had ik het patroon al op mijn maten aangepast en op naailes heb ik samen met mijn naaijuf de  afgelopen tijd de laatste aanpassingen gedaan om het patroon helemaal pas te maken.
Als eerste maakte ik deze bruine van gespikkelde  en bruine jersey. Ik zou normaalgesproken nooit voor bruin kiezen, maar door de petrol spikkels is ie lekker vrolijk.
Nadat ik het patroon op maat had, zat ie snel in elkaar. Ik ben nog niet helemaal tevreden over de bovenkant van de sweethart, zou de verhoudingen toch wat anders doen. Ook zou er nog een extra coupnaadje wegmogen bij de buste.

Ik had voor het maken van deze jurk nummer 2 ook al geknipt, dit maal van punta di roma. Deze zit inmiddels ook al grotendeels in elkaar. Van het weekend heb ik waarschijnlijk geen tijd i.v.m. de CreaPower Marathon, maar volgende week kan ik 'm afmaken op naailes!
Ik heb mijn jurkje meteen gedragen, hij zit lekker!

patroon: jurk uit Knipmode 12.2014
stof: Textielstad

6 opmerkingen:

  1. Zo, wat een mooi figuur heb je met dit jurkje. De stof is erg leuk en het patroon volgens mij geslaagd. Op naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, ik heb hem zelf al twee keer gemaakt, maar dan uit een stuk. Door de stretch stof was een rits ook helemaal niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je geweldig Jos. Zo te zien heb je jouw droomfiguur weer helemaal terug. Wat zie je er ongelooflijk goed uit meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi resultaat ! Staat jou geweldig mooi ! En proficiat met het behaalde figuur resultaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet er stralend uit met het patroon en het stofje, <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. youtube vivi mp3 no deposit
    youtube vivi download youtube video to mp3 mp3 no deposit - The most recent episode of this series of videos, featuring some great new songs. I don't think we're going to

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!