zondag 1 maart 2015

Aan de slag met Scheepjes Stone washed XL

Hoe vaak heb ik al niet gekeken naar die leuke bollen Scheepjes Stone Washed en toch maar niet gedaan? Vandaag ben ik dan toch gezwicht. Ik was vandaag in de winkel bij VanJans in Woerden. Ik mocht daar rollen stoffen halen voor de CreaPower Marathon van 21 maart. Superbedankt Marjan, daar gaan we een hoop kinderen blij mee maken!

We hebben gezellig koffie gedronken in de winkel en gehaakt en gekletst natuurlijk. Marjan was bezig met deze sjaal uit Haken & Kleur, van Scheepjes stone washed wol. Ik kon het niet laten om toch ook wat bollen mee naar huis te nemen en ook zo'n sjaal te maken. Ik koos voor de XL variant in zwart (black onyx) en blauw (blue apatite) als accentkleur.
 
Eenmaal thuis besloot ik niet nog een keer de sjaal uit Haken & Kleur te maken, maar herinnerde ik me de Roadtrip scarf die ik al een aantal maal in blogland en Ravelry ben tegengekomen. Vrolijke sjaals die er uitnodigend uit zien. Gisteravond dus meteen maar een beginnetje gemaakt. Het is een makkelijk patroon dat lekker weghaakt. Kan niet wachten tot ie klaar is!


patroon: Roadtrip van Zooty Owl
wol: Scheepjes stone washed XL (black onyx en blue apatite)
per bol 50 gram, 75m, 70% katoen, 30% acryl
gekocht bij: VanJans
haaknaal 4.5 en 5.0

2 opmerkingen:

  1. Hihi, en al weer aan de haak met een mooie sjaal! En dat stonewashed is mooi garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi garen en ook het patroon is iets om uit te proberen. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!