zaterdag 21 februari 2015

FWYS: PTT deken

Zoveel nieuwe ideeen in mijn hoofd, maar misschien toch ook een goed idee om een aantal projecten die ik begonnen ben af te maken....Finish What You've Started!
Zo ben ik vanavond weer aan de slag gegaan met mijn PTT deken. Ik ben er eind 2013 aan begonnen, zie hier, en hoef nog maar zo'n 10%. De deken wordt uiteindelijk 1.75 bij 2.20m, ietsje groter dan oorspronkelijk bedacht, haha.

Er zitten inmiddels al meer dan 15 bollen Stylecraft in de deken. Nu proberen elke dag een paar toeren te doen, ik moet er 22 en dan de rand eromheen en dan is ie klaar!

tutorial deken: karinaandehaak.blogspot.nl
wol: Stylecraft Special DK camel/lipstick/cream/denim (100% acryl)
haaknaald: 4,5


4 opmerkingen:

  1. Het begint al een heel deken te worden, kan me voorstellen dat het nu wel een zwaar werkstuk begint te worden. Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal wel mooi zijn, je deken. Nu nog je project verder afwerken, dan kunnen we meegenieten van het eindresultaat!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar het eind resultaat!
    Tja dat laatste stukje hè hier nog zo 1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit. Even doorzetten, dan is hij zo af!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!