vrijdag 28 januari 2011

Tuniek

Ik had deze tuniek al een poosje af, maar kon hier nog geen foto's plaatsen omdat ik 'm aan wilde op mijn eigen bruiloft gisteren...
Het patroon komt uit de Knipmode van oktober 2010 (shirt 17) en is een grote maten model. Ik heb er nauwelijks iets aan hoeven veranderen, pasvorm was meteen OK! Ik heb alleen samen met mijn naaijuf de mouwen slanker gemaakt en ze onderaan gewoon met een zoompje afgewekt. Ik voel me er super lekker in en heb mijn creatie gisteren dan ook met trots gedragen op onze bijzondere dag. Mijn man en ik (wat klinkt dat toch lekker) kunnen terug kijken op een heerlijke dag.

Stukje stof is mee geweest naar de bloemist om een vrolijk, bijpassend boeket en corsage te laten maken!
Ik zal dit patroon zeker nog vaker gaan gebruiken, ben nu bezig met de jurkvariant! Tussenstand is nu 1,5-1-1 voor mijn UWYH.

19 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
    En mooie tuniek natuurlijk.

    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuk tuniek heb je gemaakt. Staat je heel erg goed!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie huwelijk! En de tuniek staat je prachtig.

    Groetjes,
    Mariane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
    Het is een prachtig tuniek geworden en een mooi bijpassend boeketje!

    Fijn weekend en groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel hartelijk gefeliciteerd, ook je man natuurlijk:-)
    Prachtige tuniek heb je gemaakt het staat je prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
    Ik vind je tuniek erg mooi gelukt, en het boeket past er perfect bij!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een mooi tuniek, en mooie schoenen :)
    Erg mooi boeketje heb je...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. congratulations on your marriage the tunic looks lovely as i'm sure you did as well

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jos,

    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, en lekker hebben genoten!

    Tuniek staat prachtig! En boeketje ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met juliie huwelijk en dat jullie er maar lang van mogen genieten! Tuniekje is leuk en helemaal af met dat mooie boeketje erbij.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk Gefeliciteerd met jullie huwelijk.
    En mooie tuniek voor deze speciale dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd! Je ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, veel geluk en gezondheid met elkaar gewenst.
    Leuke tuniek geworden. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vrolijke Tuniek en prachtig boeket en erg coole shoes!
    Helemaal tiptop voor jullie huwelijk!
    X
    Tialda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tuniek voor deze heel feestelijke dag
    Van harte gefeliciteerd
    Quickie(Marieke)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk! Hele mooie tuniek heb je gemaakt, de schoenen vind ik ook erg mooi.
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jos,

    gefeliciteerd met je trouwdag, heel veel en lang geluk samen.
    De tuniek staat je geweldig,

    groetjes van Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met je huwelijk!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat leuk! Speciaal stofje inderdaad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!