zaterdag 29 januari 2011

Met bandjes aan de slag

Eind van de middag ben ik eens lekker door mijn inmense voorraad gaan 'schumen' om alle materialen voor een nieuw setjes bij elkaar te zoeken. Het wordt een setje met zwart/wit/grijs/rood-tinten. Het wordt een combinatie van lycra en kant en jawel...ik ga weer eens aan de slag met 'MD-bandjes'. Vanuit de enorme voorraad aan foto's die ik in de loop van de tijd verzameld heb, heb ik wat inspirerende voorbeelden verzameld om ideeen op te doen hoe ik de bandjes zal gaan verwerken:Toen de collage zo ongeveer klaar was, bedacht ik me dat ik ooit voor het Forum Zelf Lingerie Maken ook eens een Moodboard heb gemaakt voor het thema 'Bandjes' dat we toen hadden. Dat blijkt al weer in 2009 zijn geweest. Vooruit, wat extra inspiratie is nooit weg!
Ik wil 2 slips en een bh gaan maken. Kijken of ik dit weekend wat meters kan maken.

2 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!