zondag 2 januari 2011

Project 1 van 2011 is een feit!

Ik ben vanmiddag lekker aan de slag geweest om een camerahoesje voor mijn nieuwe camera te maken.

Ik heb het zelfgetekende patroon dat ik al gebruikt had voor de camera van mijn zusje wat aangepast. Het blijft een handig tutorial van Sew Mad om een patroon helemaal op maat van je camera te tekenen.

Zo, de kop is er in ieder geval af voor dit jaar, "1 down 9 to go" voor het 10 in 11 project en bij mijn UWYH gaat de teller naar 1,5 - 1 - 0!

10 opmerkingen:

  1. Wow, dat is snel zeg! Leuk geworden dat cameratasje, valt ook niet zo op dat er een camera in zit zo. gr. alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn we weer snel hé?
    Ook al iets af in die pas nieuwe jaar..
    het is een erg leuk tasje,en zo netjes..
    Waar padding toch allemaal niet goed voor is;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supersnel! Gelukkig nieuw jaar Jos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat ben jij snel.
    Ik heb vandaag ook lekker achter de naaimachien gezeten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk tasje! Zo kun je ze niet vinden in de winkel he!

    Ik vind hem er echt gaaf uit zien.

    En inderdaad, wat ben je snel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jou de beste wensen!
    Wat een ontzettend gaaf camerahoesje heb je gemaak zeg!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, is dit zelfgemaakt?
    Het lijkt net een gekocht tasje, zo proper afgewerkt!
    Trouwens: héél schoon!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!