zondag 25 juli 2010

My first Pleated Purse

Lang geleden zag ik op het blog van My Spare Time een tas staan waar ik meteen verliefd op was. Ik bleek niet de enige te zijn, want op verzoek van velen heeft Sarah het patroon en een tutorial online gezet van de Pleated Purse zoals ze 'm zelf noemt. Gisteren ben ik lekker aan de slag gegaan en voila, mijn eerste Pleated Purse is compleet!
De buitenkant is van Ikea stof, waar ik ook al een tas en telefoonhoesje van heb gemaakt. Voor de binnenkant heb ik een zwart/wit geblokte stof gekozen. Ik heb zelf een key chain toegevoegd en een magneet clip (voelt toch wat veiliger)
De tas dankt haar naam natuurlijk aan de plooien in het ontwerp, een grote midden- en achtervoor en kleintjes aan de zijkant
Je kunt veel kwijt in de tas, hier gaan er zeker meer van volgen!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas!! Zo te zien kan daar heel veel in. Mooi stofje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, echt een mooierd, en zo netjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig je tas, oeps weer een wimmetje op de lijst erbij...:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb er ook eens zo één gemaakt in een ikeastofke
    http://annelyse.be/2009/11/10/buttercup-bag/

    super handige tas, wordt hier veel gebruikt, en er kan inderdaad zalig veel in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the shape this bag! That fabric is great too!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!