maandag 12 juli 2010

Dotted Dream 2: Kieke Special

Voor de wedstrijd van gisteravond heb ik toch nog wat tijd doorgebracht achter de naaimachien om een cadeautje te maken voor een vriendin van mij. De stoffen heb ik speciaal voor haar uitgekozen, zij houdt van natuurlijke kleuren en materialen. Het patroon is de de Dotted Dream van Ottobre (klik hier om gratis te downloaden). Ik heb zelf de knoopsluiting toegevoegd. Ook de ouderwetse pollepeltruc heb ik weer toegepast om de bandjes te keren.

5 opmerkingen:

  1. Ha, leuk die pollepeltruck! Ik gebruik de breinaaldentruck (kies een dikke breinaald met kopje). Voordeel is dat de naald in het lint kan verdwijnen. Ik vergeet wel telkens hoe ik moet beginnen: het gesloten uiteinde naar binnen duwen of het open uiteinde over de naald trekken. Het ene gaat super snel, het andere gigantisch traag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze heel erg leuk geworden!
    Mooi die bloemen die er op zitten.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt!!!
    grt. Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een mooie tas, daar zal ze erg blij mee zijn denk ik :)

    gr Alette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!