woensdag 26 december 2012

Kerstinzameling voor CreaPower Mappa Mondo Marathon

Mijn kersttas heb ik helaas niet afgekregen (dat wordt dus volgend jaar, tijd zat), maar ik ben de afgelopen dagen wel volop bezig geweest met het vlechten van Deense hartjes voor een inzameling tijdens het kerstdiner bij mijn familie.
Voor Stichting CreaPower zijn we hard op zoek naar sponsors en donateurs voor de Mappa Mondo Marathon die we op 16 maart 2013 tijdens de landelijke NL Doet dag organiseren. We willen dan met zo veel mogelijk vrijwilligers 12 uur lang achter de naaimachine voor Mappa Mondo huizen van het Rode Kruis waar zorg wordt geboden aan ernstig zieke kinderen van 0 tot 18 jaar.
Help je ook mee?
Je kunt zelf ook helpen met de Mappa Mondo Marathon. Je kunt je in januari aanmelden voor deelname aan de marathon in maart (je kunt trouwens ook een gedeelte van de 12 uur komen), of vanuit huis een bijdrage leveren (zie het CreaPower forum). Je kunt ook een donatientje schenken (eenmalig of jaarlijks).
Hart voor CreaPower
In ruil voor een donatie van (minimaal) 5,00 heb ik tijdens het kerstdiner hartjes uitgedeeld op Eerste Kerstdag en daarmee 120,00 opgehaald voor de Mappa Mondo Marathon. Dankjulliewel familie!
Heb jij ook hart voor CreaPower en de Mappa Mondo Marathon, dan kan je zo'n hartje bestellen bij mij door een mailtje te sturen naar jos-apedinges-creapower-punt-nl. Voor (minimaal) 5,00 (incl. verzendkosten) stuur ik je een gevlochten vilten hart in de kleuren van CreaPower (of andere kleuren, mocht ik die op voorraad hebben en je dat willen). Het volledige bedrag gaat naar de CreaPower Mappa Mondo Marathon!

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf al die kleurige hartjes! En jou familie draagt jou ook een warm hart toe! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief van je familie, op naar de volgende donatientjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!