zaterdag 12 mei 2012

UFO 2

En bh nummer twee is ook klaar. Hier moesten ook alleen de schouderbanden en de sluiting er nog aan... Ook dit was natuurlijk weer zo gedaan, lag als zo sinds augustus vorig jaar volgens mij.
Deze bh is weer van een zelfgetekend patroon, de 'empreinte' waar ik zo dol op ben. Ik vind de belijning van de cups prachtig. Hier kan je diashow zien van bh's volgens dit patroon en de hier eerste empreinte die ik toen gemaakt heb. Ben ook helemaal weg van dit kant in combinatie met de zwarte lycra.
Ook aan deze bh wil ik toch nog wel wat sleutelen. Elke stof reageert toch weer verschillend en ik vind dat de bovencup de borst wat afvlakt en bij de ondercup houd ik een 'tuutje' over. Ik ben ook de nodige kilo's inmiddels afgevallen, dus dat zal ook een rol spelen.
In ieder geval weer een draagbaar exemplaar en op naar UFO 3 en 4 die er nog liggen.

7 opmerkingen:

  1. This bra I like very much - the colour, the lace, the sewing - congratulation!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kantje!

    hele mooie BH!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, hij is helemaal mijn smaak ook! Heerlijk voor je Jos, kun je dit ook weer afsluiten en vooral lekker van genieten tijdens het dragen.
    Mag ik een tipje geven? Gebruik volgende keer een klein zigzagje ipv een stikkende zigzag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De combinatie spreekt mij heel erg aan. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, de combi ook kant en stof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi combi en ook netjes gemaakt fijn dat ie draagbaar is. Geeft een goed gevoel hé weer een ufo klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Jos,

    Wat gaaf dat je je eigen bh kunt maken ....echt ziet er geweldig uit.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!