dinsdag 12 augustus 2014

Cadeautje op maat

Hij is lastig op de foto te zetten, maar dit is de tas die ik op maat getekend en gemaakt heb voor ons nichtje. Zij kwam laatst op bezoek met een kartonnen doos vol met van die vakjesdozen met loomelastiekjes erin. Toch veel makkelijker om die in een leuke tas mee te nemen?
Ik heb het patroon op maat getekend van de dozen die erin moesten met behulp van wat inspiratie uit het boeken Zo Geknipt! en Mijn Tas en van deze tutorial om de maten goed te bepalen. Daarna voor de zekerheid toch nog even een schaalmodel gemaakt van de tas en de dozen haha, ik maak nog wel eens een reken- of denkfout bij zoiets.
Ik heb stofjes in haar favoriete kleur gebruikt en de rand van de tas afgewerkt met een stiksel dat wel wat weg heeft van de loomelastiekjes.
En natuurlijk een labeltje van mezelf op de tas:
Ze was erg blij met de tas en hij is meteen in gebruik genomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!