donderdag 1 januari 2015

Sew Along Zo Geknipt! 2015 van start: tasje gemaakt

Tialda en ik werden gegrepen door het boek Zo Geknipt! toen het uitkwam in 2012. We organiseerden het jaar erop spontaan een Sew Along en maakten met alle deelnemers (bijna) alle projecten uit het boek in 2013. Nu in oktober 2014 Zo Geknipt! deel 2 uit kwam, begon het weer te kriebelen. We werden ook benaderd door een van de auteurs of ze een link op mochten nemen naar de Sew Along Facebook groep die we inmiddels ook hadden opgericht. Tuurlijk!!
Inmiddels is het 2015 en zijn we van start met de Sew Along van Zo Geknipt! deel 2. Op het blog heeft Tialda de Sew Along geopend. Deze maand maken we een opvouwbaar tasje en de flexifluo's. Klik hier om de agenda voor het hele jaar te zien en klik hier om te zien hoe je zelf ook deel kunt nemen.
Ik heb besloten deze maand het opvouwbare tasje (project 4) te maken. Leuk patroon en zit snel in elkaar. Omdat ik het erg druk heb op mijn werk, kon ik m niet van te voren maken. Mooi projectje voor Nieuwjaarsdag en ik kon ook meteen de tips van Tialde gebruiken.
Kijk voor mijn hele verhaal over dit project op het blog van de Sew Along.

Een goed begin van het jaar in ieder geval!

1 opmerking:

  1. Zeker een goed begin van het jaar. Voor de rest van het jaar veell (naai)plezier en geluk toe gewenst. Ik hoop ook dit jaar weer veel leuke blogberichten van je voorbij te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!