zondag 8 december 2013

Nee, niet gesponsord!

Gisteren ben ik samen met Tialda van gestrikt.blogspot.nl naar Textielstad in Tilburg. We zijn allebei onlangs blogger geworden voor hun website. Ik had al wel eens via mijn naaijuf  bij hen besteld, maar wel zo leuk om hen ook een keer in het echt te ontmoeten en de winkel zelf ook te zien. We hebben eerst gezellig koffie gedronken in de koffie corner daar en kennisgemaakt en gekletst.

Ik had stof nodig voor mijn eerste colbert dat ik zelf ga maken, een patroon uit de Knipmode:
Het was net een snoepwinkel bij Textielstad, ze hebben echt enorm veel verschillende stoffen, overzichtelijk gerangschikt en daarnaast een enorme hoeveelheid fournituren.
Mijn oog viel al snel op een jaquard piede de poule, zwart met grijs/zilver, liefde op het eerste gezicht!.Ik ben wel een beetje tegendraads, dus geen zwarte voering erbij, maar een cyclaam!

Ik heb mezelf ook getrakteerd op een grote snijmat (handig voor het snijden van leer, zonder dat ik steeds het leer op hoef te schuiven) en een groot lineaal, handig ook met lingerie tekenen.
Na het bezoek aan Textielstad hebben we ook nog een bezoekje gebracht aan Van Gool stoffen, een paar straten verderop en om het goed af te sluiten zijn we lekker gaan lunchen bij het Tuinhuis Culinair in Tilburg, heerlijk & gezellig.

Nee, dit is geen gesponsord item, maar ik ga zeker regelmatig naar Tilburg terug, heb mooie stoffen voor jurken gezien, mooi dik vilt om leuke tassen van te maken, stof voor zomer colbertjes,...... Maar goed, beginnen bij het begin, ik ga met mijn eerste colbertje aan de slag. Proefmodel is gemaakt, patroon is aangepast, nu de schaar in deze mooie stof!

3 opmerkingen:

  1. Hey grappig ik kwam net het zelfde verhaal tegen. hihih leuk. Super leuke stofjes heb je gekocht. Ik ben benieuwd naar wat het eind resultaat gaat worden van de stofjes.
    liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes aan de stof zal het niet liggen want die is prachtig. Leuk dat jullie genoten hebben. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet dringend ook eens naar Tilburg!
    Mooie stofjes heb je gekocht....
    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!