zondag 28 oktober 2012

Doe je mee?

Al eerder schreef ik over Pay it Forward. Het was de bedoeling dat ik in 2012 maximaal 10 personen zou verrassen met iets zelfgemaakts in de brievenbus en dat zij dat weer bij 5 anderen zouden doen. Tot nu toe hebben zich 5 personen aangemeld (zie hier), dus er is nog plaats! Wel heb ik besloten, i.v.m. mijn operatie, om de actie te verlengen naar 2013. Ik was al wel begonnen met het maken van kleine cadeautjes voor iedereen, maar ik krijg ze niet op tijd af....

Een andere actie die ik dit jaar moet laten schieten is Secret Santa. Ik heb de afgelopen twee jaar meegedaan en vond het erg leuk om van een vreemde een cadeautje te ontvangen rond kerst en ook iets te maken/kopen voor een ander die je toegewezen is door het lot (zie hier). Tess organiseert dit jaar dus weer een Secret Santa actie, je kunt je nog opgeven tot 17 november!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!