zaterdag 19 mei 2012

Infinity scarf

Ik houd altijd al van sjaals en een zogenaamde 'infinity scarf' is weer helemaal in de mode. In mijn DIY/Tutorial board op Pinterest heb ik ook een aantal voorbeelden verzameld. Tijdens het bloghoppen kwam ik ook deze pom pom variant tegen bij Purlbee, helemaal leuk. Ik was op slag verliefd op deze sjaal en de bolletjes die eraan hingen.
Ik ben bezig met dit patroon uit de Burda nu. Ik had nog een stuk stof over en ik moest meteen aan een sjaal denken, met van die bolletjes natuurlijk!! Ik heb uiteindelijk twee stroken van 150cm aan elkaar gezet, zodat ik de sjaal drie maal om kan slaan.
Je moet aardig veel geduld hebben met dat bolletjeskoord...het wil nog wel eens draaien en dan vooral niet de kant op die wil. De uitvoering kan nog wat strakker (beetje ongeduldig gisteravond en vooral geen zin om te rijgen), maar ik ben erg blij met deze sjaal!


10 opmerkingen:

  1. wat is hij geweldig! Raak gelijk geinspireerd!

    groetjes
    Ruby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden hoor, wist niet eens dat het zo heette hahaha
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke sjaal geworden grappig met die bolletjes, leuk idee ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke sjaal.
    Grappig zo met die bolletjes.
    De teller van de uwyh gaat lekker snel zo.

    groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jos,
    Ik ben dol op sjaals, maar wat is nou precies een infinity scarf?
    Ik vind die van jou in ieder geval hartstikke leuk!
    fijne week, liefs ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een infinity scarf is een sjaal waarvan de uiteinden aan elkaar gestikt zijn, zodat deze 'oneindig' rond loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke shawl is dat geworden met de balletjes. Even een priegelwerkje, maar dan heb je ook wat.
    Daarna heb ik even heerlijk rondgeneusd op je Pinterest board met DIY ideetjes, geweldig leuke dingen heb je erop staan.
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!