vrijdag 9 december 2011

Kerstversiering

Ik ben een beetje bezig met kleine projectjes die snel resultaat leveren en waar ik niet te lang voor achter elkaar hoef te zitten. Zo kwam ik nog een zak tegen met allemaal kerstlint en omwikkeld ijzerdraad dat mijn zusje vorig jaar in de kerstopruiming voor me gekocht had.
Ik zag de lintjes en die riepen natuurlijk 'bling' naar me, dus met de hotfixapplicator heb ik steentjes aangebracht in de harten van de sneeuwvlokken. Om de 'loper' mooi recht te houden aan de boven en onderkant, heb ik tandenstokers meegestikt met een ritsvoetje.
Het hartje heb ik gekocht bij de Hema. Ik heb nog veel meer lint, dus ik ga er nog een paar maken die zo her en der de deuren kunnen versieren de komende tijd.

1 opmerking:

  1. dat ziet er erg gezellig uit wat je allemaal toch kan doen met je hotfix. Hoop dat het nu inmiddels wel iets beter gaat met je rug. Sterkte.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!