zaterdag 30 juli 2011

Zo'n zin in zon!

Ik kon niet nalaten. Ik heb zo'n zin in zon en warmte, dat ik bij gebrek aan dat alles hier in Nederland maar zelf de zomersfeer aan het creeeren ben geweest vandaag! Ik had zin in een hemdje dat ik onder een blouse of tuniek kan dragen en ik wilde alvast een patroon testen om iets anders mee te gaan doen (wat kan ik nog niet zeggen...).
Het patroon is O2 van Merckwaerdigh, daar heb ik ooit ook al een bh bemdje van gemaakt, zie hier. Ik had deze lap vrolijke lycra nog liggen (ooit voor weining op de kop getikt), dus daar kon ik mooi een proefmodel mee maken. Ik heb uit eigen voorraad ook nog een geel kantje en geel picot gehaald (ruimt lekker op). Als schouderbandje heb ik twee soorten picot elastiek op elkaar gestikt. Dat is wat steviger en het past mooi bij de rest van het hemdje.
Ik ben blij met het vrolijke eindresultaat in ieder geval! Ik ga het patroon nog wat finetunen en aanpassen, maar deze kan ik van de week lekker aan. Dan draag ik toch de zon een beetje bij me!

11 opmerkingen:

  1. Als de zomer nu niet tevoorschijn komt dan weet ik het niet meer!!! Een erg mooi stofje! en daardoor een heel zomers en vrolijk hemdje. Hopelijk kan je hem deze week aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zomers modelletje heb je gemaakt. Ik hoop dat je deze zomer dit hempje nog vaak mag dragen.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een lekker fris en vrolijk hemdje, dinsdag kun je het aan, zonder iets er over denk ik, want het wordt 28 graden. de schouderbandjes zijn erg leuk geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is zeker een mooi zomers hemdje en leuk zo met de pico als schouderband. de komende week word het weer wat beter dus het komt goed.
    gr.Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als het goed is word het deze week mooi weer! Kun jij je hemdje aan de zon laten zien!!

    Ik vind het een leuk vrolijk geheel geworden.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, je trekt de zon nu gewoon lekker zelf aan!! Heb je die tenminste altijd bij je!!!

    Ik vind het hemdje mooi gemaakt. Leuk die twee kleuren bandjes op elkaar, inderdaad gelijk een stuk steviger.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en lekker zomers! Laat de zon maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel mooi gemaakt. De zon heeft er blijkbaar lucht van gekregen want als je het mag geloven dan gaat de zon de komende week weer lekker schijnen. Veel draagplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed bezig! Ziet er ook erg mooi uit, alsof ik dat ook wil kunnen:)
    Ach en als de zon niet wil schijnen kan zo'n gezellig hemd je ook warm houden onder een dikke trui;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oohh waaauuwww deze vind ik nog mooier.. Gave kleuren!!!
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!