zondag 6 maart 2011

Sterren dansen op het ijs

Tja, moet ik er nu eerlijk voor uit komen dat ik afgelopen vrijdagavond naar een opname van Sterren dansen op het ijs ben geweest samen met mijn schoonzusje of niet....Call me stupid, maar ja, ik heb kunstschaatsen altijd al iets magisch vinden hebben (lijkt me heerlijk om zo vrij over het ijs te kunnen zwieren) en ik heb ook nog nooit een tv opname bijgewoond.
Eind van de middag zijn we richting Hilversum vertrokken en hebben we lekker gegeten samen. Daarna naar de studio en maar wachten tot we zaal in mochten. Interessant om te zien hoe ze de sfeer 'van een bomvolle studio' proberen te maken door het publiek steeds op te zwepen en continu te vragen om staande ovaties en toch vooral maar van je te laten horen. We zaten in vak D, tegen over de jury, vlak bij de bank, heeft iemand ons gezien!?We hebben alle deelnemers aan ons voorbij zien komen, de een sneller en beter dan de ander, maar je zal het toch maar moeten doen. Ook interessant om de camera mensen heen en weer te zien lopen. We konden vanaf ons stekje net niet meelezen met de autocue.
De meeste kandidaten gingen met heel wat aandenkens naar huis vanuit het publiek, maar Ralf spande toch wel de kroon. Het ijs lag bezaaid met knuffels na zijn optreden. We hebben een heel gezellige avond gehad en ik vond het leuk om dit toch een keer te hebben meegemaakt!

9 opmerkingen:

  1. Wij hebben toevallig gekeken naar Sterren dansen op het ijs... De kids vinden het fantastisch om te zien, vooral Bridget. Al valt ze halverwege wel in slaap en vraagt ze de volgende ochtend wie er gewonnen heeft...

    Ik vind het ook zo knap wat ze allemaal doen op het ijs... ik glibber altijd spastisch op het ijs. Pas na een uurtje krijg ik meer grip, maar dan ben ik zó koud dan wil ik alleen maar warme chocomel!!

    Fijne zondag, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal niet stom, juist heel leuk om eens mee te maken. Ik ben ooit met de personeelsvereniging meegeweest naar opnames van Koffietijd, de 5 uur show en Toen was geluk heel gewoon. Wat je beschrijft over het publiek aansporen en bewerken, herken ik heel goed, het was elke keer ontzettend leuk om mee te maken. Mooie foto's heb je gemaakt, maken je verhaal helemaal levendig. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet alles een keer meegemaakt hebben. Jullie hebben genoten, dat is toch super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee, ik heb je niet gezien, maar ik heb dan ook niet gekeken, wist niet dat het kwam...

    Ik vind kunst/dans schaatsen prachtig om te zien, geef helemaal niks om sport, maar dat dansen en schaatsen op tv vind ik geweldig..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hhahaa wat leuk! Het lijkt me gewoon wel eens leuk om zo´n show mee te maken!

    Ik kijk het niet, dus heb je ook niet gespot....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me inderdaad erug leuk om een keer mee te maken. je had een geod plekkie zo te zien.

    San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan je geen ongelijk geven dat je gegaan bent. Het is gewoon echt fantastisch. Wij gaan 8 april, in Ede, voor ons lekker dichtbij en dan kunnen we het toch een keer meemaken. Ben erg benieuwd.

    Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!