zondag 21 november 2010

QE2 - deel 1

Het zit er niet in dat ik voor het nieuwe jaar ook mijn bh af heb, dus hierbij alvast een sneakpreview van mijn slip voor mijn QE2 setje.Op het Lingerieforum is het thema Snow White gelanceerd, zoals jullie al eerder konden lezen. Diana/Poetsie was me voor door haar creatie Ice Queen te noemen (klik hier om haar prachtige set te bewonderen), dus heb ik er maar de QE2 van gemaakt. Het kant doet erg koninklijk aan, vandaar de naam.
Het ontwerp voor de bh zit ook in mijn hoofd, maar die moet dus nog even wachten! Tussenstand staat dus nu op 1,5 - 0 - 0.

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kant heb je gebruikt Jos, ik kan me voorstellen, dat je handen jeuken om aan de bh te beginnen. Ik heb al helemaal een idee in mijn hoofd zitten, ben benieuwd of we aan hetzelfde denken. :-)
    Wat grappig, dat we op dezelfde naam kwamen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo das een prachtig kantje!!
    Fijn om te lezen dat je lekker aan de slag bent geweest met naaien! Bh komt in het nieuwe jaar...Dan ben je volledig uitgerust om er mee aan de slag te gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Ik vind het prachtig gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe de bh wordt. De kleur wit met aqua is schitterend!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie slip, zeg! Het kant is echt prachtig, zeker ook in de combinatie met het wit. Ben heel benieuwd naar de beha erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi!!! echt erg winters!!
    Liefs angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kleurencombinatie heb je gekozen.

    Ben heel benieuwd hoe de bh wordt die je erbij gaat maken.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kant! Ben echt superbenieuwd naar hoe de bh er uit komt te zien, de slip is veelbelovend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een heel mooie slip.
    geweldig die combinatie.
    Mooi kantje ook, en vier maar lekker vakantie, dan kun je goed je best gaan doen op de bh , dan wordt het een super set

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie combinatie dat wit met aqua, ben benieuwd naar de complete set.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is beautiful! Can't wait to see the bra! I'm in need of inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kant heb je gebruikt, Jos! Past goed bij het het winterpalet!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!