vrijdag 3 april 2009

Nieuwe poging

Zou het nu wel lukken, UWYH, Use What You Have?
Saskia heeft ooit voorgesteld om eerst 5 setjes te maken met stoffen en kant uit eigen voorraad voordat ze weer wat mag kopen. Met haar voorraad kan je wel even vooruit ja, klik maar hier, haha. Zij is de uitdaging ook weer aangegaan en ik doe ook weer mee.

Je hebt tegenwoordig van die leuke metertjes die je kunt maken op internet. Bij deze ook een graadmeter om in beeld te brengen hoe de vlag er voor hangt bij mijn UWYH projecten:



Bij deze een nieuwe poging om eerst 5 lingeriesetjes te maken voordat ik het enorme gat dat dan geslagen is in mijn voorraad weer mag aanvullen. You can place yout bets now!

2 opmerkingen:

  1. Ik gok: je maakt er twee en dan kom je weer ergens en koop je toch weer wat omdat het zo apart/mooi/goedkoop is(dat is de reden dat ik niet meer begin aan dit soort voornemens).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meedoet.
    En tja of we het volhouden is nog maar de vraag maar de intentie is er!
    Zou alleen zo graag ook een foto van jouw voorraad willen zien (haha)

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!