vrijdag 10 januari 2014

Crochet Alongs

Vorig jaar hebben Tialda en ik de Zo Geknipt! Sew Along georganiseerd, naar het gelijknamige boek van Sanne & Riet. Superleuk om te zien wat we allemaal met elkaar gemaakt hebben!
Zo geknipt! Sew Along
Zowel het blog als de Zo Geknipt! Facebookgroep blijven bestaan en ook in 2014 kunnen enthousiastelingen daarop posten en elkaar blijven inspireren.

2014 lijkt het jaar van de Crochet Alongs te worden, samen met elkaar haken.
Zo is daar natuurlijk het initiatief van Tertia en Jolanda om samen in meer dan 40 weken een deken te haken naar engels voorbeeld.
Naast hun blogs is daar nu ook een Facebook groep van. Inmiddels is er ook een tweede Facebookgroep ontstaan, met dames die in eigen (sneller) tempo met de deken aan de slag willen: Haak maar aan. Je kunt mijn vorderingen volgen hier op mijn bloh via de tag deken CAL'14. Vandaag komen de toeren voor deel 2 online trouwens.

In een van de groepen kwam ook een Duitse Crochet Along voorbij, die eind vorig jaar gehouden is om samen een babydeken te maken: schoenstricken.de

Gisteravond kwam ik nog weer een andere Crochet Along tegen die 22 januari van start gaat: Red Hart checkerboard textures throw crochet along
Wat een leuke initiatieven allemaal! Ik ben nu met twee dekens tegelijk bezig, misschien gaat er daar nog wel eentje bij komen.....De wol industrie krijgt in ieder een boast van al deze initiatieven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!