maandag 11 februari 2013

Patroon getest

Zo leuk, ik werd gevraagd om een nieuw lingerie patroon te testen voordat het op de markt kwam! Het patroon is vandaag gepresenteerd, dus kan ik nu ook mijn proefexemplaar laten zien!
Het gaat om het nieuwe patroon van Sannalin, een Bandeau bh. De bandeau kan gedragen worden over je eigen bh, om inkijk te voorkomen.
Ik heb mijn exemplaar gemaakt van bruinrood kant. Ik heb niks aan het patroon hoeven veranderen.
Ik heb m al een dag gedragen en hij blijft goed zitten. Zeker van de zomer ook goed te gebruiken om inkijk te verhullen, zonder dat je een heel hemdje hoeft te dragen. Ik ga er zeker meer maken, ze zitten snel in elkaar en het geeft een leuk effect onder een shirt dat een beetje open valt.

Het patroon is te krijgen in de webshop van Sannalin: www.sannalin.nl/Webshop/.



Naschrift: Poetsie en Lingerie Fröbels hebben het patroon ook getest en deze staan inmiddels ook online!

Naschrift 2: Het patroon is inmiddels niet meer verkrijgbaar in de webshop omdat Sannalin een samenwerking is aangegaan met womanwants.nl die de uitgewerkte versie gaan verkopen. Je kunt het patroon niet meer bestellen dus.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je weer een patroon mocht testen van Sandra. Je hebt er weer een leuke gadget bij tegen inkijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden, wat een leuk patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij was dus ook een bofkont :)
    Leukerd is die van jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden hoor en ook jij hebt er een mooi kantje voor gebruikt, inderdaad voor de zomer is het heel erg handig.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!