vrijdag 11 januari 2013

Pinspiration 4: Friendshipswap

De pin is die ik deze week gekozen heb, moet nog even geheim blijven, want die ga ik gebruiken voor de Friendshipswap waaraan ik mee doe. Atelier Valerie organiseert deze en afgelopen weekend heb ik de gegevens van mijn 'swapmaatje' ontvangen. Zij heeft geen blog, dus ik moet het doen met de termen 'natuurlijke kleuren' en 'landelijke stijl'. Leuk om daar wat bij te gaan zoeken.
Het is de bedoeling dat we iets leuks maken voor onze swappartner om "op deze manier laten weten dat vriendschap in deze wereld nog belangrijk is!" en daar ben ik het helemaal mee eens.

Vanaf 15 januari kan je de maaksels van de deelnemers aan deze swap op het blog van Atelier Valerie zien. Ik duik maar eens in mijn stoffenvoorraad, maar denk dat het ook een bezoek aan de stoffenwinkel wordt, want ik ben vooral van de kleurrijke en bonte stofjes. Een leuke uitdaging dus om weer eens wat anders te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!