zaterdag 3 april 2010

Vrolijk Pasen!


5 opmerkingen:

  1. Heel erg vrolijk Pasen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar is hij weer je paasbh!

    Hij blijft heel erg leuk. Doe je hem vandaag ook aan?

    Fijne paasdagen!

    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik schoot spontaan in de lach, door dat pieperige kuikentje, dus het is al een vrolijk pasen voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve dames, ik heb vandaag mijn corset patroon van launging moon ontvangen, maar begrijp sommige dingen niet, o.a. dat er van sommige patroon onderdelen drie van zijn en er staat ook niet wat voor, achter of zijstukken zijn. Heeft iemand hier verstand van, ik zou het zeer op prijs stellen.
    groetjes Esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dag Esmee, ik kan geen contactgegevens vinden, maar je kunt het beste je vraag stellen op het forum Zelf Lingerie Maken: http://zelflingeriemaken.yourbb.nl/

    Ik heb mijn corset nog steeds niet af....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!