dinsdag 23 maart 2010

4 op een rij / 4 in a row


Op de forumdag stonden we met een paar hamsteraars bij elkaar en we vonden dat het weer tijd was voor een UWYH periode (Use What You Have). Het was wel een beetje onderhandelen, ik vond 3 setjes genoef en Saskia en Alice hielden het op 5. We zijn in het midden uitgekomen: 4 setjes voordat we weer wat nieuws mogen kopen!

We hebben afgesproken een verklaring op te nemen op ons blog en een tegenprestatie indien we jammerlijk falen:

Hierbij verklaar ik dat ik de komende tijd eerst 4 setjes maak voordat ik nieuwe materialen mag kopen. Deze 4 setjes worden gepubliceerd op dit weblog en aan de medeforumleden getoond. Het enige wat ik in deze tijd zal kopen zijn spullen voor mijn baleinenlijfje en het corset dat ik ga maken. Verder koop ik niets en gebruik ik alleen spullen uit mijn eigen voorraad!

Als ik het niet red en toch iets koop wat met het lingeriemaken van doen heeft dan zal ik zelf de hele voortuin onderhanden nemen (ik heb het niet op tuinieren zoals je begrijpt) en zal mijn foto bij de Wall of Shame gehangen worden tijdens de volgende Zelf Lingerie Maakdag.


My 4 in a row UWYH statement

Hereby I declare to make 4 lingerie sets before I am allowed to buy new lingerie materials. I will publish these sets on this blog and show it to my fellow lingerie forum members. I will only buy new materials for my two corsets, otherwise I will only use materials from my own stash!

Should I buy anything before I have finished 4 sets, I will take on our front garden myself (I hate gardening!). Also a picture of me will be shown on the 'Wall of Shame' during the next Lingerie Day.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!