zaterdag 14 februari 2009

SWAP: met kant door heel lingerieland


Ik geloof dat het al gebruikt wordt op diverse forums: SWAP (to swap = ruilen). Je vormt een keten van deelnemers die elkaar om de beurt iets sturen. In het geval van het Forum Zelf Lingerie Maken is deze actie "Met kant door heel heel lingerieland" gedoopt. Van de week was ik de gelukkige, een grote bruine envelop op de deurmat! Er zaten drie kantjes in. Naturlijk kan ik hier alleen het kantje laten zien dat ik uiteindelijk gekozen heb, anders is het geen verrasssing meer voor de volgende die de envelop krijgt.


Ik heb nu net een kantje uit mijn collectie gekozen, die gaat nu de keten in. Dit is een hele leuke manier om aan kant te komen dat je normaalgesproken misschien niet zou kopen (en ook een manier om van ietwat impulsieve aankopen af te komen haha).

De eerste SWAP bh is al getoond op het forum, dus ik moet binnenkort ook maar een mooie blauwe bh maken met dit kant. Veel plezier voor de volgende ontvanger van de envelop!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!