maandag 29 oktober 2012

Bodybuild Succes!

Gisteren ben ik samen met mijn zusje naar de bodybuild wedstrijd van vriendin & hotbabe Sonja geweest: de Open NK Fitness & Bodybuilding in Beverwijk. Net als in Parijs schitterde Sonja weer in haar (door mij) gepimpte groene wedstrijdbikini:
Haar trainingsmaatje Hjördis droeg de paarse bikini tijdens de eerste ronde met publiek, dus nu hebben 3 dames op het podium gestaan met de paarse variant!
Tijdens de eerste ronde moeten de dames (en heren) een routine doen op muziek. Dit is de routine van Sonja:

Natuurlijk ook even een foto met z'n allen (inclusief groene nagellak haha)
En de uitslag mocht er ook zijn van dit topteam: Sonja is eerste geworden in haar klasse en Hjöris derde in haar klasse. Top meiden, wat heb ik een bewondering voor jullie discipline en doorzettingsvermogen. Jenny coacht jullie naar grootse hoogte!
Ben benieuwd wat de volgende wedstrijd wordt... We hebben in ieder geval al gesproken over een nieuwe bikini. Die wil ik dit keer helemaal zelf maken, inclusief de bling natuurlijk!

1 opmerking:

  1. Dat heeft ze keigoed gedaan. En hoe dat jouw gepimpte outfits door de dames gedragen worden. Je brengt ze geluk.

    Heel veel succes met de operatie as vrijdag, hoop dat je snel opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!