vrijdag 30 maart 2012

Wat een creapower!

Er komen nog steeds boodschappentasjes bij voor Van Katoen. De teller op de site van Eloleo staat inmiddels al op:

Omdat er zoveel tasjes zijn gemaakt, hoef ik niet eerder naar Belgiƫ te rijden en ga ik zo op de dag van de marathon zelf brengen, zodat ik meteen de sfeer kan proeven, helemaal geweldig! Dat wordt vroeg in de auto, met de hele achterbank vol!

Op het CreaPower forum bruist het ook heerlijk! We hebben in korte tijd al 60 aanmeldingen en we zijn al data aan het prikken voor twee concrete activiteiten: Knuffels maken voor het Ronald McDonaldhuis (in juni) en Ondergoed naaien voor de kledingbank (in september waarschijnlijk). We hebben nog veel tricot over van de 1111marathon en de kledingbank in Amersfoort staat te springen om ondergoed. Kleding kan tweedehands, maar ik snap heel goed dat zij ondergoed 1e hands willen hebben. Waarom dan geen ondergoed (slips, hemdjes, boxers) met creapower gemaakt!
Ik heb inmiddels het kinderondergoed patroon van Van Katoen besteld. Meteen weer een goed doel gesteund en we kunnen het patroon weer gebruiken bij onze eigen goede doelen actie!

Doe je mee?

2 opmerkingen:

  1. Super, goed bezig!
    Ik vind het leuk om mee te doen met het ondergoed. Weet niet zeker of ik erbij kan zijn, maar probeer van thuis uit iets te maken. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit zeg, gaat helemaal goed komen met jullie zo!!

    De lingeriehoes heb ik via een brocante webshop, en daar stond de omschrijving bij, anders zou ik ook niet geweten hebben wat het was...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!