zaterdag 22 oktober 2011

Secret Santa 2011


Ook dit jaar organiseert Tess weer Secret Santa online! Vorig jaar deden er 142 Belgische en 27 Nederlandse deelnemers mee die elkaar verrasten met een cadeautje van maximaal 10 euro rond 20 december. Dat mag zelfgemaakt zijn, maar hoeft niet. Door bij de aanmelding op te geven wat je leuk vindt, leert de Secret Santa die je door het lot wordt toegewezen je een beetje kennen en kan zij/hij het cadeautje daar ook proberen op af te stemmen.

Meer informatie en de mogelijkheid om je in te schrijven vind je hier. Je kan je nog aanmelden tot 31 oktober. Ik doe in ieder geval weer mee!

4 opmerkingen:

  1. Ik had dit al eens bekeken, bij Alice denk ik, en zou ook graag meedoen, maar ik weet niet of ik het wel klaar krijg :(
    Had jij vorig jaar wat gemaakt, of had je iets gekocht?
    Van de andere kant, als ik meedoe, dan ga ik er ook voor, tijd of geen tijd, het moet dan klaar, dus misschien..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vorig jaar wat gekcoht omdat ik voor mijn vakantie naar Indonesie toch geen tijd meer had om iets zelf te maken, dat kan ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje ja, voor dat we het weten staan de feestdagen al weer voor de deur!

    Ik zou in ieder geval iets zelf maken.Moeilijk lijkt me, om dan te kiezen wat je maakt!!

    Ik heb geen bestaand patroon gebruikt voor de tuniek voor de uitdaging van Oktober. Ik heb een patroon van een t-shirt (uit de Knip) genomen, en dat aangepast aan mijn wensen.
    Ik heb het al een aantal keer gedragen. Bevalt me prima.

    Fijne week.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooeeh dan kan ik dus nog net meedoen.
    jullie ook allemaal welkom op mijn blog. ik schrijf me hier voor in.

    mijn site is http://dailycarreviews.com KIJKEN DUS!!

    haha , als je er maar volledig voor gaat he Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!