zondag 12 september 2010

Proefhoesje voor een fotocamera

Mijn zusje heeft laatst een nieuwe camera gekocht en heeft mij gevraagd een hoesje voor de camera te maken. Om te beginnen ben op internet eens gaan zoeken naar wat voor een soort camerahoesjes er zoal zijn en hoe ze in elkaar zitten.Daarna(ast) ben ik op zoek gegaan naar patronen die online te vinden zijn en zo kwam ik al snel uit bij het blog van Sew Mad waarop een tutorial voor een camerahoesje staat.Je kunt dit patroon op maat tekenen voor elke camera. Ik heb het patroon op de opgegeven maten van de camera van mijn zusje gemaakt en dit proefmodel in elkaar gezet:Nu naar mijn zusje toe om te zien of de afmetingen goed zijn zo, dan ga ik er eentje maken die ze echt kan gaan gebruiken.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Die fototoestel tasjes! Hopelijk pas hij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi, leuk zeg! Ik wil et ook graag eentje maken, maar de site met het patroon bestaat niet meer, heb jij de uitleg nog?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!