donderdag 22 januari 2009

Woord & Beeld


Het was even zoeken, maar na een goede tip heb ik eindelijk de Engelstalige beschrijving voor het maken van de Rebacca van patroonmerk Sewy gevonden: klik hier.


Op de website van de Duitse webwinkel www.elingeria.de staan meer van dit soort handige werkbeschrijvingen in woord & beeld. Ik heb bij Elingeria ook mijn patroon voor de Rebecca besteld (tweede Rebecca is nu in de maak!) Het patroon is verkrijbaar in vier maten ranges, van 65B tot en met 125 C. Het patroon wordt geleverd met Duitse handleiding, inclusief enorm veel tekeningen, dus daar kom je wel uit.

Op mijn eigen website heb ik ook een aantal andere beschrijvingen verzameld over het maken van lingerie. Klik daarvoor op de paarse button Tips en Trucs links in het scherm op www.creaBH.nl. Hopelijk heb je er wat aan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!